پنل کاربری سایت گلزاروب

چطور پنل کاربری سایت می تواند همه چیز را تغییر دهد!

واقعا چطور پنل کاربری سایت همه چیز را تغییر می‌دهد؟ اگر با سئو سایت و نکات تاثیرگذار در رتبه بندی گوگل آشنا باشید، به خوبی حرف‌هایی که قصد داریم در ادامه برای شما بازگو کنیم را متوجه می‌شوید.

پنل کاربری وب سایت، همان قسمتی است که در پشت پرده در اختیار مدیر قرار می‌گیرد. مدیر با کمک این پنل تمامی فعالیت‌های وب سایت را انجام می‌دهد، از قرار دادن یک تصویر کوچک تا وارد کردن اطلاعات محصولات و محتوا و… روی وب سایت. اما یک مشکل، ناهماهنگی، تجربه کاربری نامناسب و… در کار با این پنل کاربری کافی است تا وب سایت شما همه چیز را از دست بدهد!

پنل کاربری وب سایت گلزاروب
آسودگی خاطر در حیل کار با پنل کاربری وب سایت

پنل کاربری وب سایت و تاثیر آن در مدیریت صحیح

زمانی که کار با پنل مدیریت وب سایت سخت باشد، مدیر نمی‌تواند به خوبی در ساماندهی کردن سایت عمل کند. در این شرایط است که حتی وارد کردن یک محصول، نوشتن یک محتوای جدید و… مثل یک کابوس می‌شود. در هر حال، مدیر سایت مجبور است این کارهای اولیه و ضروری را با پنل کاربری نامناسب خودش انجام دهد. شاید هم انجام آن را به یک نیرو دیگر بسپارد و نهایتا چیزی که در این شرایط از دست می‌رود، کمی زمان و هزینه بیشتر است.

اما مشکل اصلی زمانی شروع می‌شود که مدیر به دلیل پنل کاربری نامناسب وب سایت خود، نتواند فعالیت‌های مهم تاثیرگذار در سئو را انجام دهد. مثلا زمانی که به دلیل زمان‌بر بودن پروسه تصویرگذاری، نتواند “متن جایگزین” (از نکات تاثیر گذار در سئو) برای آنها تعیین کنید یا اینکه به دلیل سخت بودن، از دادن لینک‌های داخلی میان محتواهای سایت خودداری کند و… در این شرایط مطمئنا باید منتظر نتایج نامناسبی در سئو سایت باشد.

پنل کاربری حرفه ای سایت گلزاروب
طراحی پنل کاربری سایت

در هر حال برای اینکه با این مشکلات روبرو نشویم، قبل از طراحی وب سایت باید به پنل مدیریت وب سایت اهمیت دهیم. اما یک سوال، بهترین پنل مدیریت کدام است؟

بهترین پنل مدیریت سایت

یکی از بهترین راهکارها برای طراحی سایت و استفاده از یک پنل مدیریت کاربری قوی، کمک گرفتن از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. وردپرس پرطرفدارترین سیستمی است که در حال حاضر با آن اقدام به طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی می‌کنند. چیزی در حدود 70 درصد تمامی وب سایت‌های سطح وب در کل جهان، به کمک این سیستم مدیریت محتوا یا همان cms ساخته شده که البته پنل مدیریت و کاربری آسان آن در این رشد موفق و همه‌گیر شدنش بی‌تاثیر نبوده. از جمله ویژگی‌های پنل حرفه‌ای کاربری که وردپرس هم از آن بهره می‌برد عبارتند از:

  • شکل ظاهری زیبا، (ui)
  • تجربه کاربری مناسب،
  • قابلیت یادگیری سریع کار با تمامی بخش‌ها،
  • راحتی در کار با آن،
  • عدم وجود گزینه‌های خطرساز برای سایت، در دسترس مدیریت،
  • و…

با توجه به همین موضوع، اگر قصد طراحی وبسایت دارید، پیشنهاد مناسب استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. بعد از آن، سیستم جوملا و سپس دروپال در زمینه ارائه پنل کاربری با کیفیت، زبانزد هستند. نکته: اگر هنوز اقدام به طراحی سایت نکرده‌ و علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، به وبلاگ گلزار وب مراجعه کرده و مطالب جذاب آن در مورد طراحی سایت، مثل مقاله امنیت در طراحی سایت فروشگاهی، پشتیبانی سایت، خرید هاست حرفه ای … را مطالعه کنید.

طراحی وب سایت با پنل کاربری ساده و حرفه ای
پنل کاربری حرفه ای و ساده وب سایت

همینطور اگر قصد طراحی سایت، طراحی وبسایت فروشگاهی و یا طراحی وبسایت شرکتی را دارید، مجموعه گلزار وب در این زمینه به شما کمک می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌های پایین تماس بگیرید:

شماره تماس برای مشاوره رایگان یا سفارش طراحی وب سایت: 09109212500

امیدواریم از مطالعه مقاله پنل کاربری وب سایت لذت برده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =