طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی

طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی و 3 نکته مهم

زمانی که هنوز مدیران خیلی از آژانس های مسافرتی، ورود به دنیای آنلاین را یک کار بیهوده می‌دانستند، رقیبان آنها در حال سفارش طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی بودند. در ادامه هم همان رقیبان توانستند از پتانسیل بالای این فضا استفاده و سهم مجموعه‌های فیزیکی را از بازار بگیرند.

 مشابه این موضوع را قبلا هم چندین بار در فضای کسب و کار ایران مشاهده کرده بودیم. زمانی که برخی مدیران، با بی‌توجهی به اهمیت رقابت در فضای آنلاین، به مرور با کاهش درخواست و تقاضا از طرف مشتریان، از صحنه رقابت حذف شدند. این مدیران و مجموعه‌ها جای خودشان را به مدیران هوشمندی دادند که در فرصت مناسب اقدام به طراحی سایت یا اپلیکیشن برای مجموعه خودشان کرده و وارد دنیای آنلاین شدند.

اصلا اگر کمی رو راست باشیم، در شرایطی که علاوه بر خرید محصولات دیجیتال، فیزیکی، خدمات و… حتی خریدهای روزمره مواد غذایی هم در سطح وب انجام می‌شود، چطور باید انتظار داشته باشیم که مخاطبان مثل قبل برای رزرو یک تور یا خرید بلیط پرواز، به دفتر فیزیکی ما مراجعه کنند؟

در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی آشنا کنیم و پس از آن 3 نکته مهمی که قبل از ساخت سایت آژانس هواپیمایی باید در نظر بگیرید را به شما آموزش دهیم.

نمونه های موفق طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی

با توجه به اینکه آژانس های هواپیمایی بیشتر با مخاطبانی سر و کار دارند که از وضعیت مالی مناسبی حتی در این شرایط اقتصادی برخوردارند، وضعیت بازار آنها همیشه رو به رشد است. این موضوع باعث شده تا فضای خالی برای ورود به این بازار حتی برای شرکت‌های تازه کار هم همیشه وجود داشته باشد.

در سطح وب فارسی، مجموعه‌های موفقی وجود دارند که توانسته‌اند با طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی و بعد از آن مدیریت صحیح وب سایت، درآمدهای کلانی به دست بیاورند. وب سایت‌هایی مثل الی گشت، علی بابا، سفر 24 و… از جمله موفق‌ترین نمونه کسب و کارهای اینترنتی هستند که در حوزه فروش تور، خدمات پرواز و… فعالیت دارند.

طراحی سایت شرکتی برای آژانس هواپیمایی گلزاروب
گلزاروب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت برای آژانس های هواپیمایی

شاید اگر جستجویی در سطح وب داشته باشید، بتوانید به آمار نسبی درآمد هر کدام از این مجموعه‌ها دست پیدا کرده و خودتان ببینید که چه سودهای کلانی متوجه مدیران و سرمایه گذاران آنها شده. این بازار آنقدر جذاب است که حتی خیلی از این مجموعه‌ها، فقط به صورت واسطه‌ای در آن حضور پیدا کرده‌اند و خودشان هیچ خدماتی برای فروش و عرضه ندارند.

در ادامه و با توجه به سابقه چندین ساله‌مان در شرکت طراحی سایت گلزاروب، به شما توضیح می‌دهیم که برای طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه کرد و چه جزئیاتی را از شرکت سازنده سایت طلب کنید.

جزئیات لازم برای طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی

همیشه زمانی که رقابت در یک حوزه کاری بالا برود، مدیران هوشمند به فکر رشد برای پیشی گرفتن از رقبا هستند. در مقابل، مجموعه‌هایی که استانداردهای خودشان را ارتقاء نداده و به فکر فعالیت با همان استانداردهای قبلی هستند به مرور با کاهش فروش روبرو شده و از صحنه رقابت حذف می‌شوند. برای طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی هم با توجه به رقابت بالا، همه چیز باید در بهترین و حرفه‌ای ترین شکل ممکن باشد:

تجربه و طراحی کاربری

اولین چیزی که کاربر بعد از ورود به وب سایت شرکتی شما با آن روبرو می‌شود، طراحی کاربری (ظاهر) و سپس تجربه کاربری (تجربه کار با سایت) است. اگر قصدتان از طراحی سایت آژانس هواپیمایی، رقابت در گوگل و جذب کاربران باشد، وب سایت شما باید با ظاهری حرفه‌ای نظر مخاطب را به خود جلب کند.

گلزاروب طراح سایت آژانس هواپیمایی به صورت حرفه ای
نیاز به طراحی کاربری حرفه ای برای یک سایت شرکتی آژانس هواپیمایی

علاوه بر این، ظاهر و تجربه کار با سایت روی میزان اعتماد کاربر به شما و همینطور نرخ تبدیل کاربران به خریدار تاثیر زیادی دارد. بنابراین حتی یک کوتاهی کوچک در طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی می‌تواند باعث از دست رفتن مقدار قابل توجه سود ناشی از فروش شود.

همینطور، باید دقت داشته باشید که تعداد زیادی از مخاطبان شما، قرار است از طریق وبلاگ و مقالات جذابی که در آن می‌نویسید وارد سایت‌تان شوند. پس حتما علاوه بر صفحات عادی، روی وجود نکات بالا در صفحات مقاله و آرشیو وبلاگ سایت هم دقت کنید. پس به عنوان اولین ویژگی، از شرکت طراح سایت خود یک ظاهر حرفه‌ای بخواهید.

پشتیبانی آنلاین

شاید شنیده باشید که یک وقفه کوتاه در خط تولید کارخانه‌های بزرگ، می‌تواند باعث ایجاد ضررهای چندین میلیاردی شود. در طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی هم شرایط نسبتا مشابهی داریم. با توجه به اینکه تعداد جستجوی کلمات مربوط به این حوزه بسیار بالاست، حتی ایجاد یک قطعی یک ساعته سرور و از دسترس خارج شدن سایت می‌تواند باعث از دست رفتن چندین میلیون سود شود. این موضوع حتی به شدت روی برند شما تاثیر منفی داشته و می‌تواند از این طریق هم به شما ضرر مالی وارد کند.

با توجه به اینکه مشکلات قطعی سرور، مشکلات امنیتی، فنی و… در همه وب سایت‌ها وجود دارد، برای رفع هر نوع مشکل، شرکت طراح سایت شما باید دارای پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین باشد. پس قبل از سفارش خدمات خود، به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

نکته: شرکت طراحی سایت گلزاروب برای جلوگیری از ایجاد مشکلات این‌چنینی و ضرر مالی برای صاحبان کسب و کار، روی تمامی محصولات خود پشتیبانی مادام العمر ارائه می‌کند.

تاثیر seo friendly بودن در موفقیت طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی

سئو سایت یا seo همان موضوعی است که تعیین می‌کند زمان جستجو کلمه “خرید تور استانبول” سایت شما در لینک اول باشد یا سایت یکی از رقبا. سئو یک علم پیچیده است که به 200 فاکتور مختلف بستگی دارد. موضوع مهم این است که از این 200 فاکتور، تعداد زیادی باید در زمان طراحی سایت رعایت شود.

به عنوان مثال؛ کد نویسی بهینه، به‌روز بودن کدها، سرعت بالا و… از مهم‌ترین نکاتی هستند که باید برای بهینه سازی و سئو، در طراحی سایت شما پیاده سازی شده باشند. اجرای این استانداردهای مهم بر عهده طراح سایت شرکتی شما است. بنابراین، حتما به نکات این‌چنینی در زمان دریافت سایت از شرکت و مجموعه مقابل توجه کنید.

طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی گلزاروب
پیشرفت یک آژانس هواپیمایی با بازاریابی اینترنتی و سئو سایت

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی آَشنا کنیم و به شما آموزش دهیم که باید در زمان سفارش، به کدام نکات مهم توجه کنید.

در نهایت اگر نیاز به سفارش سایت حرفه‌ای برای شرکت آژانس هواپیمایی خودتان را دارید، با شماره‌های پایین تماس بگیرید. مشاوران ما علاوه بر دریافت سفارش، به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهند. با آرزوی موفقیت.

شماره تلفن برای سفارش طراحی سایت و یا استفاده از خدمات مشاوره رایگان: 09109212500

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =